ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

شعر در مورد وفاداری

شعر در مورد وفاداری

شعر در مورد وفاداری

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد وفاداری برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند

مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند

شعر در مورد وفاداری

پیمانی را که در طوفان با خدایت بستی ،

در آرامش فراموش مکن !!

شعر در مورد وفاداری سگ

روزی که نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من

شعر در مورد وفاداری دوست

ما را کبوترانه وفادار کرده است

آزاد کرده است و گرفتار کرده است

شعر در مورد وفاداری حافظ

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

شعر در مورد وفاداری به عهد

وفاهای تو را یک یک ستودم

 خطاهای تو را ده ده شمردم

شعر در مورد وفاداری زن

اگر چه دل به کسی داد، جان ماست هنوز

به جان او که دلم بر سر وفاست هنوز

شعری در مورد وفاداری سگ

روزی که نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من

شعر در مورد وفاداری

از همه کس گذر کنم، از تو گذر نمی شود

مشکل تو وفای من، مشکل من جفای تو

شعر زیبا در مورد وفاداری

من زمین گیر گیاهم، تو سبک سیر نسیمی

که به زنجیر وفایت نکشم هرچه بکوشم

شعر در مورد وفاداری در عشق

ای گل تازه که بویی ز وفا نیست ترا

خبر از سرزنش خار جفا نیست ترا

شعری درباره وفاداری سگ

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را

الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

شعر درباره وفاداری سگ

تنهایی ام را دوست دارم

نه اینکه چون بی وفا نیست

نه اینکه چون خدا هم تنهاست

و یا در دلش دروغی  نیست

نه   …

تنهایی را دوست دارم

وقتی تو را به من می رساند

شعر در مورد دوست وفادار

از هوای هر که جز تو جان و دل بزدوده‌ام

وز وفای تو چو نار از ناردان آگنده‌ام

شعر درباره دوست وفادار

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

شعر در مورد وفا به عهد

من از آن کشم ندامت که تو را نیازمودم

تو چرا ز من گریزی که وفایم آزمودی

شعر کودکانه در مورد وفا به عهد

اندر دل بی وفا غم و ماتم باد

آن را که وفا نیست ز عالم کم باد

شعر درباره وفا به عهد

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.