ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

ویتالورژ

سایت بزرگ و بی نظیر لوتالورژ

التهاب پلک و بیماری گریوز

التهاب پلک و بیماری گریوز

بیماری گریوز یک اختلال غدد درون ریز است که سبب پرکاری تیروئید می شود. این وضعیت می تواند باعث شود که تیروئید سلول ها را به اشتباه برای مبارزه با عفونت در چشم وجود نداشته باشد. آنتیبادی هایی که آزاد می شوند موجب تورم و التهاب در چشم می شوند. یک گروه از درمانهای گریوز در دسترس است مانند تریروئید و داروهای مختلف.التهاب پلک و بافر

Image result for ‫توضیحات التهاب پلک‬‎


برخی افراد باکتری های بیشتری در داخل و اطراف چشم و پلک دارند. این باکتری ها می توانند وضعیتی بافر را ایجاد کنند. افراد مبتلا به Bflrrit معمولا پلک ها و ریش های بزرگتر را در اطراف پلک های خود دارند. برخی از افراد مبتلا به پلک زدن، پلک های دردناک و دردناک دارند. کوسه ای یک بیماری مزمن است که شفا ندارد. در عوض، نشانه هایی وجود دارد که ظاهر می شوند و ناپدید می شوند. گرم کردن، تمیز کردن هر گونه لوازم و تمیز کردن پلک ها مفید خواهد بود. متخصص چشم یا opthometrist ممکن است آنتی بیوتیک را تجویز کند. گاهی اوقات، بلفاریت با عفونت شدیدتر می شود. اگر یک عفونت بلخریت شدیدتر از سابقش باشد، یا اگر درد بیش از حد شدید باشد، مطمئن شوید که یک متخصص را فرا بگیرید.


التهاب پلک و ملتحمهکنجکونتیکیت یا چشم صورتی عفونت چشم است که در ملتحمه چشم اتفاق می افتد. این ناحیه به طور کامل تمیز و نازک است و دارای یک بافت نازک است که پلکها و چشمها را پوشش می دهد. افراد مبتلا به این بیماری معمولا چشم صورتی یا قرمز دارند و ممکن است درد، خارش و تورم پلک داشته باشند. تا زمانی که شایعترین نوع بیماری ملتحمه نیست، این عفونت ویروسی است که پس از 7 تا 10 روز از بین می رود. در حالی که عفونت باکتریایی نیز به این نوع تورم منجر می شود. به ندرت آلرژی یا محرک هایی نظیر عطر می تواند مشکلات را برای چشم ایجاد کند. نگه داشتن گرم می تواند درد را کاهش دهد. همچنین، مردم باید به موارد زیر توجه کنند: چشمان را بدون لوازم آرایشی پاک کنید. با لمس کردن چشمها مالش ندهید. برای جلوگیری از انتقال عفونت ها، دست های خود را مرتب نگه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.